Thursday, June 5, 2008

Himpunan koleksi Kit Liga Malaysia



Akhirnya dapat juga saya meluangkan masa menulis log "ghairah bolasepak" yang telah lama terhenti. Dengan semangat baru dan sokongan yang padu dari rakan-rakan, saya cuba memberikan perhatian yang terbaik untuk blog ini. Untuk permulaan saya akan memperkenalkan himpunan koleksi rakan-rakan saya. Antaranya koleksi rakan saya Adam Iqbal, mungkin nama dia tidak asing pada komuniti collector kit, tetapi hari ini saya ingin berkongsi kan koleksi Liga Malaysianya buat teman semua. Antara kolesi terbaiknya adalah himpunan kit skuad Sarawak dan Selangor. Untu melihat koleksi beliau sepenuhnya sila layari

http://www.flickr.com/photos/adamiqbal/2329468647/

2 comments:

Abe said...

malasya V indo
surabaya 6 juni 2008

semoga anda bahagia dengan keterpurakan anda di bidang bolasepak.

INDONESIA JUARA BOLA MELAYU

DerFussi said...

Hi there.

My name is Stefan. I write from Germany

I found this website by using Google, cause I looking some information about Malaysian football teams. Next month I go to Malaysia again. I want to buy an original t-shirt of a Malaysian football team. Of the national team or Kuala Lumpur team. It's a souvenir to remember my holiday. But it's not easy to find some information where to get one.

So I try this way. Have you any information where I can buy an original T-Shirt of a team? I am going to stay in KL for one week next month.

Thanks so much in advance

Best regards

Stefan from Germany
Mail: derfussi@yahoo.de